On Monday 05 Oct 2009 20:45:37 Zvi Devir wrote:
> [...]
> כתובעת או כידידת בית-המשפט (amicus curiæ), פועלת להגדלת החשיפה התקשורתית
> לנושאים רלוונטיים, מוציאה ניירות עמדה וכן הלאה.
>
> אני מעוניין לפתוח את הנושא הזה לדיון (בתקווה שהדיון יהיה מעט יותר מעמיק
> ממלחמות ה-FOSS Licence). *האם לדעתכם עמותת המקור צריכה להוות מענה גם לתחומי
> זכויות דיגטליות?* בעבר, העמותה ושחר שמש פעלו בהצלחה נגד הטמעת ניהול זכויות
> דיגיטליות בחוק זכות יוצרים החדש. האם זה "קידום קוד-פתוח" פר-סה? לדעתי אין
> סיבה שעמותה לא תעסוק בכמה נושאים בו-זמנית, כל עוד יש מתנדבים לנושא.
>  *האופציה השנייה היא שתקום עמותת EFF/IL*, שעלולה לנגוס בתחומי הפעולה של

אני אשמח לפעילות בדומה לפעילות של ה-EFF בחו"ל, בין אם כחלק מעמותת המקור או
כעמותה נפרדת (בה אשמח להיות חבר). ראוי לציין שאני לא חושב שניהול הגבלות
דיגיטלי צריך להיות לא חוקי, או שיש לאסור על מפיצים של תכנים דיגיטליים לנסות
למנוע שימוש או העתקה מסוימים בתכנים שלהם. אולם, לדעתי גם אין למנוע נסיונות
לשבור תוכן זה.

בנוסף גם כתבתי לא מעט על כך:

http://www.shlomifish.org/philosophy/case-for-file-swapping/

http://mailman.cs.huji.ac.il/pipermail/linux-il/2009-October/002872.html

http://www.shlomifish.org/philosophy/computers/software-management/

.וכו

אני לא בטוח שזה בתחום של פעילות המקור, אבל אקדם בברכה כל נסיון לפעילות כזאת
ואתרום לה ברצון.

בכבוד רב,

        שלומי פיש