2010/1/14 Shai Berger <s...@platonix.com>

On Thursday 14 January 2010 10:07:47 Yaron Shahrabani wrote:

> זה
>
> תוכנה חופשית לא מנוגדת לקפיטליזם, היא מנוגדת לתוכנה קניינית. הטענה
> שקפיטליזם
> הוא "נגע" היא מסוג הטענות הפוליטיות שהקהילה צריכה להתרחק מהן. מספיק אנשים
> כאן
> משתמשים בתוכנה חופשית ומפתחים אותה בעיקר מתוך אמונה שזה טוב לעסקים שלהם.

הרשה לי לפתח את דבריך - גם מעבדות HP הן קפיטליסטיות אבל בגלל שיש רישיון שלא
מאפשר להן לעשות עם הקוד מה בראש שלהן הן שולחות את השינויים בחזרה למקור,
הרישיון הופך את המערכת לקומוניסטית אבל בוא נגיד שאם הם לא היו חשופים לתביעות
משפטיות קשה לי להאמין שכל תיקוני הליבה וכו' היו מגיעים בחזרה לקוד המקור, אני
לא רואה כאן אזרחות טובה וטהורה, אתה כן?