אני מבקש להודות לוועד המקור על אירוח המיזם
בנוגע לשרת Pootle אני חושב שלא כדאי למהר, אני בוחן כעת אפשרויות אל מול
התוכנה של Transifex או אולי אף התוכנה של Launchpad עם יכולות מוגבלות
(תרגומים בלבד), כרגע הפתרונות המוצעים הם בגדר בדיקה ולכן יש להמתין מעט
בסבלנות

Transifex כרגע לא מציעה יכולות מרשימות ויכולת העבודה איתה מוגבלת
Pootle לא ידידותית מספיק בעיני ונדרשת עוד עבודה על המוצר כדי להפוך אותו
למשהו נגיש ונוח (שילוב ידיים בין Transifex ל־Pootle היה מוליד כלי מאוד מוצלח
לדעתי)
Launchpad כיום מבחינת איסוף תרגומים וניהול זכרון תרגום וכיוב' היא המוצלחת
ביותר, החסרון האדיר של המערכת הוא שהיא מאוד כבדה על השרת וצריך למצוא דרך
"לכבות" לה את כל האופציות, לכל החששנים - לאנצ'פד מסוגלת להחזיר תרגומים
למיזמי המקור (ישנם מיזמים רבים שמשתמשים בלאנצ'פד ונהנים מהיכולות האלה)

אשמח לשמוע את תגובות הוועד בנושא ולהודות על ההצעה להפעלת תוכנת שרת לניהול
תרגומים
Yaron Shahrabani - CTO
"The Campus"
Web: http://www.hacampus.org.il/