On Wed, Aug 11, 2010, Ram-on Agmon:

> מליונים רבים עוברים מהעמותה כל הזמן למתרות נסתרות. רק אתמול רכשנו כליה עבור
> אימו של חבר עמותה עלום שם. והעיקר, יש לנו עו"ד מושחת לכאורה שמכשיר את הכל.
> אני מציע לך להגיד את הדברים באופן ברור יותר, כך שהוא יוכל לקרוע לך את התחת
> בתביעת דיבה. תלמד קצת על מה אתה מדבר לפני שאתה פולט כאלו דברים. זה לא מוציא
> אותך מי יודע מה.

אני חושב שאם במקום תשובות סרקסטיות היית נותן לעומר מספר נתונים, הוא היה
מבין שהוא נובח במעלה העץ הלא נכון (אם להשתמש בקלישאה האנגלית).

עומר, לפני מספר שנים (אין לי נתונים לגבי השנה), כל התקציב השנתי של העמותה
הסתכם במספר אלפי שקלים. תחשוב - נניח מאה חברים כל אחד משלם מאה שקלים, למה
היגעת - 10,000 שקלים? אתה באמת חושב שאפשר לשלם *איזשהו* שכר מתוך תקציב בסדר
גודל כזה?  בוודאי שלא. עורך הדין מתנדב, רואה החשבון מתנדב, חברי הוועד, חברי
ועדת הביקורת, מנהל האתר וכל שאר בעלי תפקידים שונים ומשונים בעמותה מתנדבים.
על עבודתי בתכנון הלוגו של העמותה (הפרפר) קיבלתי במתנה פנגווין מאיקאה בשווי
חמישה שקלים :-)

אז עומר, אתה יכול לרדת מהרעיון שהעמותה תשלם שכר למישהו על משהו, מלבד אולי
מקרים חד פעמיים (כמו שכירת אנשים ליום אחד של כנס). כל רעיון שלא יכול להתבצע
על-ידי מתנדבים חסר סיכוי - עד אשר, כמובן, כל אותם מצטרפים ל"סדנת השנור"
שדווח עליה לפני מספר ימים, יצליחו לשנורר לעמותה סכומים רציניים יותר - ואז
הכול יכול להשתנות.

--
Nadav Har'El                        |      Wednesday, Aug 11 2010, 1 Elul 5770