היי, בעודי בודק את ה-RC החדש של אופן אופיס (RC3), שמתי לב שההרחבה של המיליון בצרפתית כולל סמל של דגל צרפת.
אני חושב לעשות משהו דומה לעברית, ומתלבט אם לשים את דגל ישראל או סמל אחר שייצג את השפה העברית. מבלי להיכנס לנושאים פוליטיים - אני לא בטוח שהדגל מייצג את השפה העברית הכי טוב, ויתכן ועדיף לשים את האות א' או משהו דומה במקום. אשמח לשמוע את דעתכם. נ.ב. נשלח לשתי רשימות תפוצה...
_______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

