ובאותו נושא, אני צריך גם סמל להרחבה שנותנת סרגל ניקוד באופן אופיס.
אפשרי לקחת ע' עם ניקוד כלשהו מתחתיה בדומה להצעה הקודמת. קפלן 2010/11/2 Lior Kaplan <[email protected]> > היי, > > בעודי בודק את ה-RC החדש של אופן אופיס (RC3), שמתי לב שההרחבה של המיליון > בצרפתית כולל סמל של דגל צרפת. > > אני חושב לעשות משהו דומה לעברית, ומתלבט אם לשים את דגל ישראל או סמל אחר > שייצג את השפה העברית. > מבלי להיכנס לנושאים פוליטיים - אני לא בטוח שהדגל מייצג את השפה העברית הכי > טוב, ויתכן ועדיף לשים את האות א' > או משהו דומה במקום. > > אשמח לשמוע את דעתכם. > > נ.ב. > נשלח לשתי רשימות תפוצה... >
_______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

