ובאותו נושא, אני צריך גם סמל להרחבה שנותנת סרגל ניקוד באופן אופיס.

אפשרי לקחת ע' עם ניקוד כלשהו מתחתיה בדומה להצעה הקודמת.

קפלן

2010/11/2 Lior Kaplan <[email protected]>

> היי,
>
> בעודי בודק את ה-RC החדש של אופן אופיס (RC3), שמתי לב שההרחבה של המיליון
> בצרפתית כולל סמל של דגל צרפת.
>
> אני חושב לעשות משהו דומה לעברית, ומתלבט אם לשים את דגל ישראל או סמל אחר
> שייצג את השפה העברית.
> מבלי להיכנס לנושאים פוליטיים - אני לא בטוח שהדגל מייצג את השפה העברית הכי
> טוב, ויתכן ועדיף לשים את האות א'
> או משהו דומה במקום.
>
> אשמח לשמוע את דעתכם.
>
> נ.ב.
> נשלח לשתי רשימות תפוצה...
>
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות