On 08/27/2012 09:05 PM, Lior Kaplan wrote:
> שלום לחברי העמותה,
>
> אנחנו צריכים את עזרתכם בהתלבטות לגבי חלופות אירוח לשרת של פרוייקט OTP
> (תזכורת: http://otp.hamakor.org.il).
>
> הדרישות הטכניות של השרת הן בעיקר 6GB של זיכרון לצורך ניתוח הקובץ
> ה-GFTS שמגיע ממשרד התחבורה.
> התהליך הנ"ל לוקח כ-15-30 דקות.
>
> בשאר הזמן אפשר להסתפק ב-4GB זיכרון.
1200 שקל בשנה זה מספיק מעט (19 אירו לחודש)?

https://www.giga-international.com/?show=konfigurator&vserver_id=24

יש לי שרת אצלם (ברמת מחיר יותר נמוכה, אבל ביקשת 6GB של זכרון). בהתחלה
היתה לי קצת תחושה סוביקטיבית של איטיות על הדיסק, אבל חוץ מזה השירות שם
מצויין. המכונה מקבלת את כל השירות שהיא אמורה, עד כמה שדרישותי הצנועות
אומרות.

לא הצלחתי למצוא מקום יותר זול, כולל לא בארצות הברית.

כן צריך שינהל את זה מישהו שיודע מה שהוא עושה. הניהול הוא כמו של שרת מלא.

שחר

> [...]
> שנוכל להחזיק
> את המערכת לאורך זמן. העלות השנתית אצל חץ היא כ-6,000 ש"ח, ויתכן שאפשר
> לקבל הנחה.
>
> במקביל, אנחנו מנסים לבדוק חלופה באמזון שתורכב משרת Medium והעלאת שרת
> רציני יותר
> עבור הקישור בלילה. אך פה אני אשמח לעזרה של אנשים כדי להעריך את הרעיון
> מבחינת דרישות
> שונות (עלות אחסון, תעבורה), מבחינת יישימות (התהליך צריך להיות אוטומטי,
> אף אחד לא ישב
> כל לילה להגדיר דברים) ולבסוף מבחינה כלכלית.
>
> המטרה היא לגבש מספר חלופות כדי שנוכל להחליט על הפתרון המועדף. נשמח

Shachar Shemesh
LiveU
http://www.liveu.tv