שלום יוני,

On Sat, 11 May 2013 21:30:17 +0300
"Yoni Jah(N0's Blog)" <yonjah+hama...@gmail.com> wrote:

> מה ההבדל בין האתר החדש לישן ?
> הסתכלתי גם על הקוד וגם על המראה ולא נראה שיש שם משהו שונה במיוחד ובאופן
> כללי גם מבחינת קוד וגם מבחינת מראה נראה שהאתר נמצא אי שם בתחילת האלף הנוכחי
> סוף האלף הקודם.

ההבדל העיקרי הוא מה שמחולל את האתר:

* https://bitbucket.org/shlomif/linux.org.il-site/src

זה קוד המקור של האתר הישן שמבוסס על מספר רב של דפי PHP בצד השרת שמעבדים קבצי XML
בכל הרצה בשרת באמצעות XSLT ופולטים HTML.

* https://bitbucket.org/shlomif/linux.org.il-new-site

זה קוד המקור של האתר החדש, שמחולל את דפי ה-HTML הסטאטיים באמצעות תבניות ואז
ניתן לעשות בדפים האלה שימוש כמו שהם.

בנוגע למראה, יש כאלה שלא מרוצים ממנו, אבל לא נגעתי בו כרגע (מפאת חוסר יכולת),
ולא אמורה להיות בעייה רצינית לשנות אותו. הקוד של האתר החדש עובר
ולידציה כ-XHTML 1.1 ואני מאמין שזה מספיק טוב כרגע. האם יש לך בעיות מיוחדות
בנידון?

בכל מקרה, לא אני זה שעיצבתי את האתר המקורי וכרגע מה שהטריד אותי היה להיפטר
מהסכמה של ה- PHP+XML.

> אין לעמותה איזה 4,000 שקל לפחות להשקיע בעיצוב שלא יגרום לתוכנה חופשית
> להראות כל כך לא עדכנית ומשעממת  ?

לעמותה יש את הכסף הזה, ואני מאמין שאפשר גם ללוות ערכת עיתוב של מערכת ניהול
תוכן. יכולות העיצוב שלי מוגבלות וזה מה שאני עושה בד"כ.

> אולי אפשר כבר להשקיע ולבנות גם משהו שישמש לייצג את האוגוסט פינגווין המתקרב

לאוגוסט פינגווין יש אתר משלו, אבל אין לי בעייה להשקיע עבודה בגרסה שלי (או בבסיס
הקוד הקודם) לקראת הכנס.

> (שדרך אגב היום בחיפוש בגוגל שהתוצא הראשונה שמתקבלת כשמחפשים "אוגוסט
> פינגווין" היא איזשהו אתר מתכונים )

מעניין ש - http://august.penguin.org.il/ לא מפנה למקום הנכון.
מה שכן http://penguin.org.il/ הוא בסדר, אז אפשר להגדיר את זה אחרת. צריך לתקן את
זה.

בכל מקרה, על סדר תוצאות החיפוש בגוגל, אי אפשר לסמוך:

* http://dontbubble.us/

בכבוד רב,

        שלומי פיש