Date: Sun, 12 May 2013 12:20:22 +0300
From: "Yoni Jah(N0's Blog)" <yonjah+hama...@gmail.com>
To: Shlomi Fish <shlo...@shlomifish.org>
Subject: Re: New www.linux.org.il Site is Mostly Ready

האידאל הוא כמובן שכאשר מחליפים עיצוב להחליף רק את הסטייל שיט אבל זה באתר
שבנוי בצורה נכונה.
הקוד של האתר הנוכחי מאוד יגביל מבחינת עיצוב אם לא יהיו שם שינויי מבנה
רציניים (יש שם עדיין קטעים שמעוצבים עם טבלאות...)

המבנה של הטמפלייטינג כפי שקיים כרגע לא מפריד בשום צורה בין התוכן למבנה עצמו
מעבר לזה הוא גם לא משתמש ביותר מידי מבנים שחוזרים על עצמם.
ככה שאולי אם תעצב רק את ההאדר והפוטר תעשה את זה רק פעם אחת. אבל אם תרצה
לשנות עכשיו את כל התאים בטבלה שיהיו רשימה אתה תצטרך לשנות אותם אחד אחד בכל
מקרה.

לגבי הנוחות עבודה. מכיוון שאין שום מערכת ניהול תוכן ואין שום הפרדה בין הקוד
לתוכן למי שלא מבין בקוד יהיה מסובך באותה מידה להזין תכנים במערכת הזו בדיוק
כמו בקודמת.
אולי לך אישית יותר נוח לעבוד עם הטמפלייטינג הזה אבל בפועל זה לא מאפשר לתת
את העבודה של ההזנת תכנים לכל אחד ועדיין נדרשת הבנה בקוד (מה שאם אני זוכר
נכון הייתה אחת המטרות ברצון לעדכן את האתר).

מדוע אתה חושב שככה זה יהיה?

בכבוד רב,

        שלומי פיש