> אז מה הבעייה? שהמעצב יתן לי דף CSS (ואולי גם דף HTML שמלווה אליו)
שמעוצבים באופן
> הזה, ואני כבר אשלב אותם במערכת שלי, על ידי עריכת קוד המקור. עשיתי את זה
פעם
> עבור אתר הבית שלי שמתשמש במערכת ניהול תוכן offline בכך ששדדתי והתאמתי את
ערכת

אין בעיה השאלה אם האתר של לינוקס בישראל צריך להיות תלוי בבנאדם אחד. ולא
להיות מתופעל על ידי הקהילה כולה.
מעבר לזה השאלה אם יש ויהיה לך מספיק זמן כדי לעבוד על כל השינויים האלה סתם
(כאמור השינויים כרגע נראים די חסרי טעם במבט כולל)

 > ולראייה מספר רב של גליונות סגנון עם קוד HTML שנשאר קבוע:

 > * http://www.csszengarden.com/

כמו שרשמתי לך אפשר לבנות אתר שהעיצוב שלו ישלט באופן גורף על ידי CSS (זו גם
הדרך הנכונה לתכנן ולבנות אתר)
האתר שציינת נבנה על ידי מומחים בתחום והוא ברמה גבוהה מאוד מה שמאפשר לעצב
אותו כמעט בכל דרך שתוכל לחשוב על הדעת עם שינויים של CSS בלבד.
האתר של linux.org.il לא מתקרב ברמתו לאתר זה בלשון המעטה

<http://www.csszengarden.com/>