היי ירון,

השאלה לא היתה "חשיבות התרגום" לעומת פעילות אחרת, אלא שזו תרומה ייעודית
למטרה זו. כמובן שמי שרוצה להשקיע (תרתי משמע) בתרגום התוכנה, אנחנו יותר
מנשמח לדחוף תרומה שכזו.

סה"כ יש הבדל די גדול בין הכנת תיעוד מסודר בעברית שזה בסה"כ הכנת מסמך (מפורט
ככל שצריך) עם תמונות במידת הצורך וכו', לבין תרגום התוכנה עצמה שזה מאלץ אותך
למצוא אנשים עם כישורים שיכולים לבצע את זה מבלי להרוס את התוכנה עצמה (למשל,
שהעברית תהיה מימין לשמאל, בדיקת באגים פוטנציאליים וכו'). התורם בסופו של דבר
מעוניין בהכנת מסמך בעברית, ופיצול התרומה בין מתכנת פוטנציאלי לבין מתרגם
פוטנציאלי עלול לפספס את שתי המטרות מבחינת ההשקעה בתרומה ולא רק.

תודה,
אדיר