2013/10/29 Amichai Rotman <amic...@iglu.org.il>

> 2. כשהועד הנוכחי נכנס לתפקידו התחלנו ללמוד את המצב הקיים טפח אחר טפח.
> מחסור בתיעוד מסודר ונוהל "העברת תפקיד" - מוביל בדיוק למה שקורה עכשיו.

ללמוד ולסדר זה מצויין. חבל שלא נעשתה שום פניה לאנשים הקודמים שניהלו כדי
לענות על שאלות. לא תמיד צריך להמציא את הגלגל...

4. אף אחד לא האשים את ליאור בזדון כלשהו - לא הייתה כאן תקיפה ממוקדת ואישית
> - פשוט קרה והוא היחיד שהמשתמש שלו בשרת הזה היה עדיין פעיל.

אם הייתי נחסם בטעות, בכלל לא הייתי מתלונן. אך טרחת לברר איתי אם החשבון פעיל
ולשם מה אני משתמש בו, ואז חסמת אותו בכל זאת. כשהודעתי לועד שנחסמתי - לא
קיבלתי תגובה וזה מה שהתחיל את הפתיל הזה. גם עכשיו, אתם עדיין מסרבים להחזיר
את הגישה.

> [...]
> הברורה היחידה שקיבלתי ממנו הייתה שהוא משתמש בחשבון על מנת לנהל את הפלאנט
> וכדי להתחבר דרך חשבון זה לניהול אתרי המראה בשרתי אגודת האינטרנט...
>

> 6. אם ליאור מנהל את אתרי המראה בשרתי אגודת האינטרנט - לשם מה הוא צריך לגשת
> אליהם מתוך שרת העמותה?! מה הקשר?!
> כששאלתי אותו מה כרוך בניהול הפלאנט, מתוך עניין וסקרנות אישית - הוא פירש
> זאת כביקורת וענה לי בשאלה: "בשביל מה אתה צריך לדעת?"
> שוב - *אין לועד כל בעיה עם ליאור קפלן באופן אישי*. התהלותו היא זו שהביאה
> ליחס שקיבל. זכותו של הועד לשאול שאלות רלוונטיות ולקבל עבורן תשובות. לא יתכן

אני אעזור לך קצת בציטוטים, כי אתה מוסיף דברים שלא קרו.

שאלת אותי לגבי החשבון *האישי* שלי, וקיבלת עליו תשובה.
לנושא גישת root בכלל לא התייחסת.

שביקשת תיאור של משימות ניהול הפלאנט, שאלתי אותך "אפשר לשאול מה זה רלוונטי ?"
שאלה שעליה לא קיבלתי תשובה. אף אחד לא אמר לך שזה לא עניינך.

יכולת פשוט להגיד שאתה רוצה להעביר את השירות לשרת אחר והיית מקבל עזרה בשמחה.
כמו שרם און כתב, אין כאן שום דבר טכני מתוחכם, כולה סקריפט פייתון.

לגבי אתר המראה של האיגוד - זה המצב בשטח, מאחר ולא ביקשת פרטים נוספים, לא
טרחתי לספק כאלה.

> 7. הוחלט על ידי הועד למנוע מחברי הקהילה שידידותם / חברותם לא בתוקף (=השנה
> עבורה שילמו - הסתיימה) גישה למשאבי העמותה (שרתים, למשל) ברמת ניהול. לדעתינו
> זו החלטה לגיטימית לגמרי וזו זכותו של הועד.

מה הקשר בין פעילות התנדבותית בקהילה לבין חברות בעמותה? כמו שעירא ודרון
ציינו מדובר בהחלטה בעייתית מאוד.
אני (ורבים אחרים) פועלים כמתנדבים ללא קשר למעמד הפורמלי בעמותה. גם מזעזע
אותי שהחלטתם כאלה דברים בלי ליידע את הקהילה על עצם ההחלטה ורק הפתיל הזה
הביא את הנושא לידיעת כולם.

קפלן