משה,

אני מבין את ההגיון מאחורי ההצעה, זה אכן יכול לפשט לא מעט דברים.

אבל מאחר וגם הייתי בצד של הועד, שצריך להכין את החומרים לאסיפה, זה לא תמיד
קל.

בכל מקרה, האסיפה הכללית אכן יכולה לקבוע מועדים להתכנסות שלה וגם לבקש מהועד
להציג את הדוחות באותו מועד. למרות זאת לדעתי אין סיבה לעשות זאת. העמותה כבר
כמה שנים טובות דואגת לאישור הדוחות בזמן לפני החוק ולא נראה לי שצריך להגביל
את הועד.

קפלן