לפי האתר ניתן לחפש את מספר השאלה ולקבל את השאלה, כך שניתן לעשות scrapping
ולשלוף את המידע שאתה צריך. אני לא יודע לגבי שפות נוספות אם הן קיימות באתר
(שווה לברר מולם אם הכיוון מקובל עליך).

מצאתי אתר שיכול לעזור בהנחה ואתה מוכן לעשות scrapping, יש גם את האתר
http://www.nehiga.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%92%D7%A8-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-2013/
שמספק לך את כל השאלות (רק בעברית עד כמה שראיתי) ורק צריך לעבור בין עמודים.

לדעתי שווה לך לנסות לדבר עם הסדנה לידע ציבורי לגבי הנגשת השאלות שגם ככה
מפורסמות לאפליקציות (גם אם זה יהיה API לפחות שיהיה משהו נוח למתכנתים
בענין), סביר שהם יוכלו לעזור לך בפניה וכדומה.

משה