ניסיתי.
הטופס דורש, בין השאר, הכנסת מס' שאלה.
ניסיתי להכניס מס' שאלה סתם (שאלה מס' 1, אחרי שוידאתי שאכן יש שאלה מס'
1).
אבל לא משנה מה ניסיתי - 1 או 0001 או 0001. - הטופס לא קיבל אותו.

--- עומר זק

On Mon, 2016-10-17 at 18:48 +0300, Samion Rodov wrote:
 <ברכות עומר,
 <האם ניסית לשלוח הודעה למנהלי אתר התאוריה באמצאות טופס הפניה ?
> https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/index.php?option=com_breezingforms&view=form&Itemid=133&lang=he

 <  --- סמיון רודוב

 <        שלום משה,
 <        הפתרון של scrapping
 <        בנסיבות הקיימות הוא פתרון "הפוך על הפוך".

 <        כדי ליישם אותו בצורה נקיה (בלי לשנות את האפליקציה כל פעם
 <        שמשנים את
 <        האתרים שמציגים כיום את השאלות למבחני התיאוריה), אני צריך להקים
 <        שרת שיגיש
 <        קבצי שאלות מעודכנים למכשירים שמריצים את האפליקציה, ולרענן את
 <        קבצי השאלות
 <        כל פעם. ואז תהיה בעיה של זכויות יוצרים...

 <        פעם היו קבצים ולא היה צורך לבצע scrapping.
 <        גם היום אין ספק שיש קבצים כאלה שמהם נוצר ומתעדכן התוכן של
 <        האתרים שציינת.
 <        הבעיה היא רק שאינני יודע מאיזה URL-ים
 <        אפשר לאחזר את הקבצים.

 <        תודה על ההפניה לסדנה לידע ציבורי.

 <        --- עומר זק

>         On Mon, 2016-10-17 at 12:30 +0300, moshe nahmias wrote:
 <         <לפי האתר ניתן לחפש את מספר השאלה ולקבל את השאלה, כך שניתן
 <        לעשות
>          <scrapping ולשלוף את המידע שאתה צריך. אני לא יודע לגבי שפות
>         נוספות אם
 <         <הן קיימות באתר (שווה לברר מולם אם הכיוון מקובל עליך).
>         >
>         >
 <         <מצאתי אתר שיכול לעזור בהנחה ואתה מוכן לעשות scrapping, יש גם
 <        את האתר
>          <http://www.nehiga.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%92%D7%A8-%D7%A9%D7%
>         90%D7%9C%
>          <D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-2013/ שמספק
>         לך את כל
 <         <השאלות (רק בעברית עד כמה שראיתי) ורק צריך לעבור בין עמודים.
>         >
>         >
 <         <לדעתי שווה לך לנסות לדבר עם הסדנה לידע ציבורי לגבי הנגשת
 <        השאלות שגם
 <         <ככה מפורסמות לאפליקציות (גם אם זה יהיה API לפחות שיהיה משהו
 <        נוח
 <         <למתכנתים בענין), סביר שהם יוכלו לעזור לך בפניה וכדומה.
>         >
>         >
 <         <משה
>         >
>         >
>         > 2016-10-17 10:39 GMT+03:00 Omer Zak <w...@zak.co.il>:
 <         <        לפני כ-4 שנים פיתחתי אפליקציה לאנדרואיד שנועדה לסייע
 <        בתרגול
 <         <        ואימון לקראת
 <         <        מבחן תיאוריה לקבלת רשיון נהיגה.
 <         <        קוד המקור שוחרר תחת GPLv3
 <         <        ונמצא בקישור: https://github.com/Hamakor/teuria
>         >
 <         <        מאז הזנחתי את האפליקציה ועכשיו אני מנסה להחזיר אותה
 <        לתחיה.
>         >
 <         <        גיליתי bitrot בקישורים להורדת קבצי השאלות.
 <         <        השתמשתי בזמנו בקישורים:
>         >         http://media.mot.gov.il/XML/TheoryExamHE.zip
>         >         http://media.mot.gov.il/XML/TheoryExamAR.zip
>         >         http://media.mot.gov.il/XML/TheoryExamRU.zip
>         >
 <         <        ומובן שזו היתה הפתעה קטנה מאוד שהם הפסיקו לעבוד
 <        מתישהוא ב-4
 <         <        השנים שעברו
 <         <        מאז.
 <         <        הרמז היחידי שמצאתי בחיפוש בגוגל אחר קישורים מעודכנים
 <        הינו:
>         >         http://tq.mot.gov.il/
>         >
 <         <        ואין בו קישורים לקבצים כאלה.
 <         <        ועדיין לא דברנו על שינויים שחלו מאז בסכימה של ה-XML
 <        בקבצים
 <         <        הללו.
>         >
 <         <        אם יש למישהו מידע מעודכן איפה אפשר לאתר את הקבצים
 <        האלה, אעריך
 <         <        אם יביא את
 <         <        זה לידיעתי.

--
One cannot argue with a Bayesian filter.       Peter Lorand Peres
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html