התפקיד של ועדת הביקורת הוא לפקח על הועד ולוודא שהועד פועל בהתאם למטרות
העמותה כפי שנקבעו בתקנון שלה. ועדת הביקורת גם מוודאת שהועד מנצל בצורה
יעילה את משאבי העמותה להשגת מטרותיה.

אין לועדת הביקורת סמכות ביצועית. הועדה יכולה רק להגיש דו"חות ביקורת
לאסיפה הכללית ולהמליץ (או לא להמליץ) לאשר דוח"ות של הועד.

ועדת הביקורת אינה אחראית לביקורת חשבונאית של חשבונות העמותה, בשביל זה יש
רואה חשבון.

כדי שיוכלו למלא את תפקידם, חברי ועדת הביקורת מכותבים על כל התכתובות
הפנימיות של ועד העמותה.

יש עוד שאלות?

--- עומר זק

On Thu, 2016-12-08 at 12:39 +0200, Shay Gover wrote:
 <תספרו קצת על ועדת הביקורת. אולי יש בקהל כמה אנשים שיהיו מעוניינים.

 <שי גובר

 <        מכיוון שגם אני לא אמשיך בועדת הביקורת (אני מועמד לועד. אם לא
 <        אבחר, אהיה
 <        פעיל שאינו חבר ועד), אנו צריכים לפחות שני מועמדים חדשים לועדת
 <        הביקורת.

 <        --- עומר זק

>         On Thu, 2016-12-08 at 11:39 +0200, Shlomi Fish wrote:
 <         <שלום לכולם!
>         >
 <         <אני מכריז בזאת שלא ארוץ לתקופת כהונה נוספת בועדת הביקורת.
 <        הסיבה לכך היא שנוכחתי
 <         <שבקדנציה הקודמת שלי לא מילאתי את תפקידי כראוי מפאת חוסר
 <        אנרגיה וחשק להתעסק
 <         <בדברים כאלה, ולכן זה לא הוגן כלפי העמותה.
>         >
 <         <בברכה,
>         >
 <         <      שלומי פיש

--
The key to making programs fast is to make them do practically nothing.
Mike Haertel (original author of GNU grep)

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html