גם אני הייתי מעדיף שלא להתמודד לועדת ביקורת השנה, אך אתמודד אם לא יימצאו
מספיק מועמדים אחרים.
בשנה האחרונה לא הייתי פעיל במיוחד. עומר עשה את רוב העבודה - אנחנו בעיקר
היינו צריכים להגיב למיילים מדי פעם, ולאשר דו"חות שהוא כתב.

חברות בועדת הביקורת לא מנעה ממני לעזור בארגון כנסים ותחזוקת שרתי העמותה.
איני מקבל דבר מהעמותה תמורת התנדבות כזו, ולכן אין בכך ניגוד אינטרסים. החסם
העיקרי כמו תמיד הוא זמן פנוי.