Promiň Radku, tvoje řešení je ještě méně přehledné než to se vnořenými ify.

Ale hlavně, ta úloha je pro úplné začátečníky právě pro procvičení ifů.
Navíc listy a dicty se v tom kurzu probírají až později.

PM

Dne 14. února 2018 17:49 Radek Svarz <radek.sv...@gmail.com> napsal(a):

> Rozhodne vadit nebude.
>
> Mimochodem dost casto misto vnorenych ifu je vhodnejsi si vytvorit mapu
> hodnot, ze ktere pak vybiras. Kamen, nuzky, papir je dobry priklad - pro
> ilustraci:
>
> # nastaveni
> ruka = {"kamen":1, "nuzky":2, "papir":4}
> rozhodci = {1: "remiza", 0.25:"Vyhral PC", 2:"Vyhral PC", 0.5: "Vyhral
> Hrac", 4: "Vyhral Hrac"}
>
> # hrajeme - ty hodnoty je potreba menit :)
> pc = ruka.get("kamen")
> hrac = ruka.get("nuzky)
>
> vysledek = pc*hrac
> [...]

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9Q5BR6yyjq8SmSJJbiL7ocJ0D4Z8aduQfzMAG9k_DVMT%3D8TQ%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.