Harmaa vyöhyke käsittää asemat, joita huippukuuntelijat "hilseinä" ei
ilmoittele lokipalstalle, mutta joita tavan kuuntelijat eivät ilmoittele
vihjeisiin, koska ovat lokiasemia.
Siten niitä EI ilmoittele kukaan, ja noita asemia on todella paljon!

Ja tämä vaatinee selvityksen.
Lokiin ilmestyy vain huippuasemet.
Vihjeisiin helpot asemat.
Harmaassa vyöhykkeessä on hirmuisesti asemia, jotka eivät lokitasoisina ole
hyväksyttävissä vihjeisiin, mutta jotka EIVÄT hilseinä mahdu pitkiin
lokeihin vaikka sinne kuuluisivat.
Ei kai Etelä-Suomen lokikaan kaikkea kerro vai kertooko?

t. MNi

26. marraskuuta 2013 17.03 Markku Niiranen