Todennäköisesti kaikki tunnukset, jotka on tällä hetkellä jaettuna  - eli
mukana myös niitä, joissa on ns. karenssi eli jaetaan uusiokäyttöön vasta
määrätyn ajan päästä käytön loppumisesta. Näin olen asiaa ymmärtänyt. En
tosin muista, mitä tuon alkup. tiedon "nappasin".

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Juha Solasaari
Lähetetty: Thursday, November 28, 2013 1:29 PM
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Mihin menet suomalainen DX. kuuntelu?

Mahtavatko tuossa IM:n esittämässä luvussa olla mukana myös ne tunnukset
joilla on ns. karenssi, eli jotka eivät enää ole kellään, mutta joita ei
vielä jaeta eteenpäin? Ainakin Viestintäviraston listauksessa käytössä
olevista asematunnuksista ne ovat mukana.

Amatöörien kokonaismäärä on siis selvitettävissä (Viestintävirasto), mutta
liittojen ja kerhojen ulkopuolisten dx-kuuntelijoiden lukumäärää ei voine
saada selville mitenkään.

73 de JTS

- - -