From: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] On Behalf Of Pentti Lintujärvi
Sent: 26. helmikuutata 2014 22:39
To: Suomalaisten DX-lista
Subject: Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Niin - mitä se peesaus oikein on? Onko esimerkiksi tämä alla oleva
peesausta?

+USA: WBTX Broadway-Timberville VA. Tämä kuului, kun osasi PUL:n lokauksen
perusteella tarkoin tallenteen kuunnella. Sen verran huonosti kuului, että
olisi omin avuin saattanut jäädä huomaamatta. Kun tiesi ennalta, mistä on
kyse, loppukuulutuksesta saa kyllä 50 % irtoamaan. Ilmeisesti kuului
meikäläisen luureissa täällä aivan etelärannikolla kuitenkin selvästi
heikommin. HN

Ilmeisesti ei, koska HN on jyrkästi peesausta vastaan. Onko peesaukseksi
siis laskettava vain sellaiset tapaukset, jolloin VARMASTI ei olisi löytänyt
asemaa tallenteeltaan ilman jonkun toisen lokausta?

73 de PUL

26.2.2014 21.19 kirjoitti <kt.tuomi...@kolumbus.fi