Mulla ei ole mitään myötähäpeän tunnetta jos SDXL:n keskustelupalstoilla on
hiljaista!
Kyllä tälläkin foorumilla vauhkosivat ja pitkiä sepustuksia lähettivät he,
jotka olivat kimpparaportoinnin kannalla.
Kyllä silloin tekstiä ja intoa riitti.
Mutta kun kimppa.jumppa-humppajuttu laillistettiin kyseisten kirjoittajien
mielenkiinto tälle foorumille lopahti täysin.
Itse puheenjohtaja (sorry vaan, kimpparaportoijien kaveri ja kannattaja)
kirjoitti tällä foorumilla, kun keskustelu oli kuumimmillaan, että
vähintään kuukauden moderointiin ja heti!
Ja hui, hui kun hallituskin oli silloin erota, taloudenhoitaja ja kenties
kai SDXL:n toimiston kärpäsetkin...
Mutta eipä vaan näe enää moisien herrojen kirjoitteluja täällä.
Minusta tuokin oli jo viime vuonna varsin loukkaavaa, mutta ken tiesi...
Kaikkia ei pärstäkirjat sun muut kiinnosta.

MNi