Hei, tämä valaisi asiaa, kiitos. Itsekin olisin kannattanut tämän RKO:n
systeemin ja systeemien käyttöä jatkossakin keskustelualustana ja muussakin-
Muistaakseni muuttoa muualle perusteltiin sillä, että luodaan omat itsenäisesti
hallittavat  -SDXL:n näpeissä olevat- alustat keskusteluissa--- jotain
tämäntapaisia perusteluja siinä oli... Onko Facebook sitten siihen, niin
epäilen. (Mutta päätökset ja ratkaisut on tehty jo kuitenkin)
No, Online loki on edellleen käytössä- luultavasti siksi, että sen
ainutlaatuisuus on ymmärretty ja se, että uuden vastaavan systeemin laatiminen
lienee järjenvastaista nykymaailmassa.
Hyvät perustelut, Ilkka!
Alpo

Käsittääkseni tämä Riston [RKO] ylläpitämä
postituslista on liikevoittoa tavoittelematon
alusta, eikä vastaavaa työtä ole globaalistikaan
tehnyt kuin ehkä Günter Lorenz ja muutamat muut.
Eikä tämä foorumi edellytä SDXL:n jäsenyyttä, ei
myöskään markkinoivien tahojen pipareita
[cookies] tai muita typeriä cream crackereita.

73, IS

Alpo Heinonen
Vaaranlaita 5 A4

FI-96440 ROVANIEMI