From: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] On Behalf Of Ilkka Martikainen
Sent: maanantaina 8. helmikuuta 2016 13.48
To: 'Suomalaisten DX-lista' <dx@hard-core-dx.com>
Subject: Re: [DX] Kuka vielä lukee Radiomaailma-lehteä ?

Lehden artikkelit ovat sitä, mitä lukijat sinne kirjoittavat. Niitä ei tee
kukaan (pää)toimittaja …

Ei millään pahalla, mutta: jos jostain syystä ette ole lehteen tyytyväisiä –
voisitte ehkä katsoa peiliin … ja miettiä, mitä itse olet tehnyt asian hyväksi.

Omalta kohdaltani voinen hieman valottaa hämärää tulevaisuutta. Ajatuksissa on
seuraavaa:

1)     EMI/RFI-suotimet ja niiden käyttö DX-kuuntelussa (puolivalmis)

2)     YADD (Yet Another DSC-decoder) ja GMDSS-asemien kuuntelu

3)     DRM-lähete ja ko. lähetysten tulevaisuus (vastaus = huono)

4)     Wellbrook-loopit (ALA1530S+) ja sähkömagneettisen kentän vastaanoton
ihmeellisyydet

5)     Kadonneen hyvän pohjakohinatason metsästys = kertoo paikallisesta
häiriötasosta ja yrityksestä päästä häiriöistä eroon.

6)     Mitä asemia Utility-alueilta kuuluu (vihje otetaan huomioon …)

7)     Antennien vaiheistus ja sen suuntavaikutukset  (2 x Wellbrook ja
DX-Engineeringin phaser …. on  vielä hankkimatta)

Valmistuvat sitten aikanaan – ”joskus”, kunhan inspiraatiota riittää ja vanha
selkä antaa rauhassa tuolissa istua.

73 de SXL1398/OH5MD, Ilkka M.