Tira, eta Barcenasen papeletan be agertu  da
http://www.elconfidencial.com/espana/2014-09-03/la-udef-aclara-que-mercadona-figura-como-donante-por-un-compromiso-de-futuro_184785/
Oin ez deigun deabrutu! Marka handi guztien moduan kontu zikin asko
dittue-eta!

leire n

Iban Arantzabal<iarantza...@goiena.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 16 08:49):