Bernardok diñonan arira ...Iturburun iaz eguaztenetan pelota bariko
jolas-ordua bultzatu zan eta ikusitxa emaitza oso onak egon zirala eta
haurren artian be euki eban arrakasta, aurten eguaztenaz gain barixakua be
holan planteau da!
Neri be oso ideia ona pentsatzen jata. Umien perfilak ain desberdiñak
izanda aukera geixao egotia positibua da.
Bestalde jolasian asko ikasten da eta zenbat eta  jolas desberdin geixaotan
arittu aberasgarrixaua eurendako bai garapen pertsonalian zein sozialian.

zaloa

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 18 10:03):