Guztiz konforme zuekin. Guretako kalte ekipua 1. egotia.
Azkenian ez da ezer gertatu, dana normal, dana barkatuta. Horren harira
idatzi dot Gipuzkoako Hitzan. Barkatuko destazue auto bonbuahttp://
eibar.org/blogak/leire/futbolaren-albo-kalteak
Zer egin? EZ dakitt, baina higoinduta banenguan, oin ez dakit zelan
definidu zer sentitzen dodan!

leire n

Mikel Lizarralde<mikellizarra...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 18 11:52):