Harpidedun berria daukagu, honela aurkeztu du bere burua:

"Enrike izenez, Eibarko Sosola dut bizitoki eta bizibide. 67an jaioa,
16Hako baserri honek harrapatu ninduen  txikitatik.  Biologia Ikasketak
amaitu eta etxaldean sartu nintzen burubelarri. Gaur egun ardi-gaztaia eta
ogia egitetik bizi naiz Aizpea, Uxue eta Manex-ekin batera. Umetan ixila
nintzela-ta larri ziren gurasoak: mutua ote ? Halako baten, Josek,
aittajaunak haserre sententzia bota zuen arte : "lagaixozue bakian,
esagoitxu esan biharrekuak berak nahi dabenian". Orain berriz,  esatekoak
entzuteko  etxebueltan inor ez-eta, BLOG-a behar."

---

Eibar.org-eko partaide egin eta bloga irekitzeko gogoa ere azaldu du
Enrikek, eta laster bideratuko diogu hori.

Enrikeren e-posta <ganbara...@hotmail.com> da, eta dirudienez "Sosola
Baserria" eran agertu daiteke bidaltzaile gisa zuen postontzietan. Baina
nonbait baserri osoaren izenean, Enrike izango da bidaltzailea.

Ongi etorri, Enrike, eta parte-hartzeko badakizu, eibartarrak@postaria.com
helbidera idatzi.

Luistxo (Arrateko Amaren izenean, zuen zaindari onena)