Leire, zuk esango zenduala uste neban. Baina ikusten dot zerrendak dakan
apalakamenduak eraginda zabizela. Beraz nik botako dot: afarixa noiz?

Ni prest soziedadia jarri eta afarixa preparatzeko, nobatuandako baldintza
batekin: ogixa ta gazta berak ekartzia. :-)

Afarimetrua jarriko dogu martxan? :-)

josu, afarizale

Enviado desde mi iPhone