aibala! uste dut ez nuela Enrike ondo gehitu zerrendara!

Gaur goizean, bai, ondo gehitu dudala uste dut. Bueno, Enrike, egon dira
ongietorriko mezu batzuk... atzeratutakoak hemen irakurri ditzakezu:

http://postaria.com/pipermail/eibartarrak/2016-November/thread.html

Luistxo (barkatu enredoak)

--
Luistxo Fernandez - lfernan...@codesyntax.com