pspad:
Takový nástroj není a nevím.
Dalo by se to vyřešit uživatelským konvertorem, kde by se nadefinoval seznam
nahrad:
Škoda Auto|Škoda Auto

Koukal jsem se na ten online nástroj. Je dělaný pro češtinu, ale pro PSpad
by takový nástroj musel být mezinárodní a to znamená nastudovat gramatiku
aspoň několika světových jazyků, abych postihl možnosti. Definice bych pak
nechal na uživatelích. Na to teď nemám prostor.

Děkuji za tip. Uživatelské konvertory vůbec neznám, protože mám PSPad
pouze chvilku. Zkusila jsem něco udělat a vypadá to, že to funguje tam i
zpět. Ještě to zkusím vypilovat, aby tam bylo opravdu všechno. Kdyby někdo
měl zájem a taky se mu nechtělo psát ručně nedělitelné mezery, tak to
mohu poslat.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,73621,73632>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com