​Silnice mám k dispozici, potřebuji jen polygonovou vrstvu která mi určí -
samozřejmě přibližně že je to intravilán. Něco je i v ArcČR, ale tam maji
jen pár měst, asi budu muset jít do toho ruianu a nějak asi přes hustotu
adresních míst vytvořit oblasti.

Teď mě napadl ještě Corine LandCover, uvidím zda je to použitelné

Mira
​

- - -
Mgr. Miroslav VÁLEK