From: "ednsue" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "gaidhlig-gu-leor" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, February 27, 2001 9:24 PM
Subject: [gaidhlig-gu-leor] sar dhoirbh

> A h-uile duine,
> Tha mi bro\nach a radh gun chaochail an duine agam feasgar an de\.  Bha e
anns an ospadal ann an Reno deich la\ithean.  Bha e tinn u\ine mho/r.  Bha
an teaghlach u\ile againn an-seo, agus chaidh e le gaol gu leo\r.  Ach, tha
sar dhoirbh a dh' aindeoin sin.
> I'm sorry to say that my husband died yesterday evening.  He was in the
hospital in Reno 10 days.  He was sick a long time.  Our whole family was
there, and he went with a lot of love.  But it's very difficult in spite of
that.