Ola Daniel:

Outra vez, moit?simas gracias polos informes dos erros.

Est?n todos corrixidos menos 2 deles. Expl?coche os motivos:

O Erro
> Onde pon, Marcar determinadas mensaxes como lixo despois de as ler.
> Penso que deber?a ser "Marcar determinadas mensaxes como lixo despois de
> ser lidas". "as ler" dame que non est? ben formado.
Consultamos a ling?istas e a construci?n primeira ? correcta, e a que ti
nos prop?s semellase m?is ? pasiva inglesa da cadea orixinal, polo que
nos recomendaron usar a primeira.

Sobre o de cambiar "Movelas ao cartafol "Lixo""  por "Papeleira",
expl?coche:
Ah? hab?a unha mala traduci?n pero non era a que ti dec?as. A traduci?n
ter?a que ser "Movelas ao cartafol "Correo lixo"" xa que nas contas do
Thunderbird hai un cartafol chamado as?. Por defecto non aparece creado,
s? aparece cando marcas a opci?n "Configuraci?n das
contas"-"Configuraci?n do correo lixo"-"Moves as mensaxes entrantes
identificadas como correo lixo ?:"-"Cartafol de "Correo lixo" en:.... ?
un cartafol que ten de icona o lume que identifica o Correo lixo.

Proba primeiro esta nova versi?n e comproba se queres o que che estou
dicindo...

Sa?dos

Frco. Javier Rial Rodr?guez
mancomun.org - Iniciativa Galega polo Software Libre