Estou dacordo con Javi, os atallos ? mellor adaptalos ao galego. Ser?a
bo ir facendo unha gu?a dos m?is frecuentes para que todos usemos os mesmos.

Outra cousa que xa o comentei en trasno, a traduci?n de separador penso
que non ? acertada, pois pode levar a confusi?n coa li?a vertical por
exemplo, que separa os marcadores, e que permite redimensionar ao largo.
A isto ? ao que se lle soe chamar separador. Por iso pensamos que se
dever?a usar outra, a proposta de trasno ? ling?eta. De feito ? a
traduci?n que te?o no meu firefox 2.
Penso que esta ? unha das cousas das que se deber?a atopar consenso.
Sa?dos

Frco. Javier Rial escribiu: