Grazas, grazas polos erros... ide enviando todo o que vexades que ? o
mellor modo de darlle ao produto a calidade que merece. No tema de
separador creo que opino tam?n as?, pero como xa dixemos, os temas
terminol?xicos tratar?molos monogr?ficamente cando obte?amos os
criterios de escolla da empresa; o que non quita que se fagan tam?n esas
achegas, xa que para todas haber? que atoparlles a s?a correspondente
soluci?n.

Sa?dos,

damufo escrebeu: