De nada oh!
Env?o algunhas cuesti?ns m?is.
- En Ver, Barra lateral, Historial ten como atallo V polo que sae (V).
- En opcions, opcions avanzadas, ling?eta de cifrado, os bot?ns: ver
certificados e dispositivos de seguranza te?en ?mbolos o atallo no "s"
- En axuda as d?as opci?ns que comezan por informar te?en o atallo no I
- En axuda, acerca de mozilla firefox, ao premer en Cr?ditos, muda no
texto do bot?n, neste texto dame que o "<" que aparece, non deber?a estar.
Sa?dos

suso.baleato  xunta.es escribiu: