S?nalle a algu?n de qu? pode ser?

Adri?n Chaves escrebeu:
> Instalei esta versi?n no Firefox 3 definitivo e non me cambia o idioma.
> Apar?ceme na lista de complementos, na de linguas, pero por moito que a
> active e desactive, sigo e ter isto en castel?n. Debo facer algo para
> cambiar a lingua? Porque ti?a a idea de que bastaba con instalala e
> reiniciar o Firefox.

Xes?s Manuel Ben?tez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellar?a de Innovaci?n e Industria                  Xunta de Galicia
Praza de Europa, n? 15 - A, 6?C 15707   Santiago de Compostela (Galiza)
(0034) 638035310 Ext: 343820/ Fax: 881999113  <suso.baleato @ xunta.es>

Responderlle a