Pois, probei con po?er o valor de general.useragent.locale a gl e tam?n
funciona. Por outra banda te?o o dictionary switcher, para este o c?digo
galego do dicionario ? gl-es.
Non te?o claro isto. cal ? o c?digo a usar? algu?n co?ece isto? Ten
l?xica que se use gl s? pois so hai un galego, o de Galiza.
Sa?dos

suso.baleato  xunta.es escribiu:
> uhm... gl-ES? non se sup?n que deber?a ser gl? c?mo ? o tema ent?n?
>
> damufo escrebeu:

>>> Mancomun.org - Centro de Referencia e Servizos de Software Libre de Galicia