Boas.

Contexto: Thunderbird 3.1 / Files  / mail  / chrome  / messenger  /
folderProps.dtd

Rebuild Summary File Index
Reconstruír índice do ficheiro resumo (gl - a miña suxestión)

Repair Folder
Reparar o cartafol (gl - a miña suxestión)

Sometimes the folder index (.msf) file becomes damaged and messages
may appear missing or deleted messages continue showing; repairing the
folder may fix these issues.
?

Algo máis de contexto: Os ficheiros con extension .msf conteñen o
resume do contido dos ficheiros do mesmo nome
* drafts.msf, sent.msf, templates.msf... : los ficheros con extension
.msf contienen el resumen del contenido de los ficheros del mismo
nombre. Tratándose de una cuenta IMAP, los mensajes son almacenados en
el servidor.

Aquí tamén fai referencia ao dito:
http://lists.opensuse.org/opensuse-es/2004-03/msg01289.html

En castelán creo que traducen por: