Boas.

Non o sei aínda. Simplemente vos informo do que lin na lista de l10n
de mozilla. Pegueivos o correo e segundo vaia sabendo comentareivos.

Pode ser que decidan coller o mando e crear unha plataforma para
levalo a cabo. Pero non fan nada novo, xa que parece que empregan unha
plataforma en liña xa probada e que outros usuarios da comunidade
galega xa teñen empregado.

O dito, vouvos informando.

Saúdos.