Hallo,
Ik heb in versie 1.1.4 verschillende menu's aangemaakt. Iedere afdeling in onze organisatie heeft een eigen menu. Deze menu's staan op de server. Is het mogelijk om ook in 2.0 beta gebruik te maken van dezelfde menu's. Ik kan namelijk het laden en opslaan niet meer terugvinden ?
Als ik een nieuw menu aanmaak in 2.0 heb ik wel gezien dat alles terecht komt in C:\Documents and Settings\mvdz\Application Data\OpenOffice.org2\user\config\soffice.cfg\modules\swriter\menubar. Eenmalig aanmaken van een menu is nog wel te doen, maar niet voor een heleboel gebruikers.
Weet iemand hoe dit in 2.0 beta werkt ???
Ik maakt zelf gebruik van versie 1.9.122
Groetjes,
Mariska
