mvdz wrote:
Hallo,
Ik heb in versie 1.1.4 verschillende menu's aangemaakt. Iedere afdeling
in onze organisatie heeft een eigen menu. Deze menu's staan op de
server. Is het mogelijk om ook in 2.0 beta gebruik te maken van dezelfde
menu's. Ik kan namelijk het laden en opslaan niet meer terugvinden ?
Als ik een nieuw menu aanmaak in 2.0 heb ik wel gezien dat alles terecht
komt in C:\Documents and Settings\mvdz\Application
Data\OpenOffice.org2\user\config\soffice.cfg\modules\swriter\menubar. Eenmalig
aanmaken van een menu is nog wel te doen, maar niet voor een heleboel
gebruikers.
Weet iemand hoe dit in 2.0 beta werkt ???
Ik zie dat je in OOo2 (Writer) een menu kan opslaan in Writer of een
(geopend) document. Waarschijnlijk heb je hiermee de mogelijkheid om een
menu in een standaard sjabloon (template) op te slaan.
Met een serverinstallatie worden onder Extra - Opties - OpenOffice.org -
Paden in veel gevallen twee paden per optie opgenomen; een op de server
en een op de locale PC. Je kunt natuurlijk dan per afdeling een
aangepast standaardsjabloon maken met daarin het gewenste menu en die in
het serverpad opslaan.
Groetjes, Jigal.
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]