Ik ben heel blij met de theorie die je bijbrengt op de gebruikerslijst van nl.OOo. Ik weet echt niet wat ik zonder zou doen want ik ben maar een modale gebruiker en helemaal geen techneut. Maar mijn capaciteit van bijleren heeft ook zo zijn limieten. Ben ondertussen 52 en mijn generatie is niet zo onmiddellijk opgevoed met de computer. Het gaat er dus maar met mondjesmaat in want eenmaal je er mee gestart bent besef je hoe uitgebreid heel die materie wel is.
Ik heb wel de indruk dat je je heel hard afzet tegen MS en blijkbaar ook tegen MS gebruikers.
Enfin dit doet hier allemaal niets meer ter zake,
Toch bedankt
Vriendelijke groeten,
Johny

Op 19-1-06 heeft Kris Steenhaut <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:


johny bettens schreef:

> Tot nu toe toch (al een paar jaar) heb ik blijkbaar "de standard
> procedure" aan mijn laars gelapt en werden alle documenten van
> Microsoft Office die zich op een pc op het netwerk bevinden gewoon
> geopend door er naar toe te gaan en gewoon dubbelklik.

Omdat zoals ik reeds vermelde je firma of wie dan ook extra $$$$$ aan M$
heeft betaald om dit mogelijk te maken. VoilĂ , heb je weer een argument
meer en bepaald geen onbelangrijk.

> Zal ik nu gestraft worden??? Mag ik dit nooit meer doen???

Wat ik hierbij niet begrijp is dat de luitjes liever $$$$ afdokken dan
een munimum aan therie te willen bijleren.

--
Groeten uit Gent,

   Kris


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]


Antwoord per e-mail aan