Kris,
----- Original Message -----
From: "Kris Steenhaut" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Thursday, January 19, 2006 12:50 PM
Subject: Re: [gebruikers] bestand openen via netwerk lukt niet
johny bettens schreef:
Tot nu toe toch (al een paar jaar) heb ik blijkbaar "de standard
procedure" aan mijn laars gelapt en werden alle documenten van Microsoft
Office die zich op een pc op het netwerk bevinden gewoon geopend door er
naar toe te gaan en gewoon dubbelklik.
Omdat zoals ik reeds vermelde je firma of wie dan ook extra $$$$$ aan M$
heeft betaald om dit mogelijk te maken. VoilĂ , heb je weer een argument
meer en bepaald geen onbelangrijk.
Wat een onzin.
Office documenten op een share zijn gewoon te openen vanaf een werkstation
door erop te dubbelklikken, zonder extra $$$$$ zoals je zegt. Wel moet
uiteraard op het werkstation office zijn geinstalleerd.
Overigens heb ik hier in mijn netwerk ook geen probleem met openen met een
dubbelklik op het bestand.
Op mijn server is geen office geinstalleerd en ook geen openoffice. Dus
Kris, ik heb geen idee waar je deze wetenschap vandaan haalt?
Benno
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]