johny bettens schreef:
Tot nu toe toch (al een paar jaar) heb ik blijkbaar "de standard procedure" aan mijn laars gelapt en werden alle documenten van Microsoft Office die zich op een pc op het netwerk bevinden gewoon geopend door er naar toe te gaan en gewoon dubbelklik.
Omdat zoals ik reeds vermelde je firma of wie dan ook extra $$$$$ aan M$ heeft betaald om dit mogelijk te maken. VoilĂ , heb je weer een argument meer en bepaald geen onbelangrijk.
Zal ik nu gestraft worden??? Mag ik dit nooit meer doen???
Wat ik hierbij niet begrijp is dat de luitjes liever $$$$ afdokken dan een munimum aan therie te willen bijleren.
-- Groeten uit Gent, Kris --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
