Cor Nouws <[EMAIL PROTECTED]> writes: > er zijn nieuwe OOo-T-shirts te bestellen...
Je krijgt al gauw te maken met stevige verzendkosten. Misschien een idee om bestellingen in te zamelen en dan een grote collectieve bestelling te doen? -- Johan --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
