|
Beste Dick, Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord, maar neen, het is het nog niet. Dat OO macro's uit Strings nodig heeft, had ik al eens eerder ontdekt. Ik heb de module Strings daarom al sinds een van de versies 1 gekopieerd naar Standard. Die staat dus onder Mijn macro's - Standard, net als de macro waarom het gaat. Zojuist heb ik die kopie verwijderd en later weer terug gezet en tussentijds mijn macro een paar keer geprobeerd. Helaas, de situatie blijft dezelfde. Maar wacht!!!! --- tien minuten later ---- Ik ontdekte net dat de macro wel werkt als ik die vanuit het eerste dialoogvenster onder Macro's beheren uitvoer. Wat ik steeds deed (al jaren, om precies te zijn) was hem uitvoeren via een eigengemaakt icoontje in een werkbalk dat aan de macro gekoppeld was. Ik ben nu daarmee wat aan het rommelen en dit lijkt een uitweg te bieden. Kennelijk hapert er iets in de koppeling van macro en pictogram. ----- en nog vijf minuten later ----- Alles werkt, behalve als ik aan de opdracht (die inmiddels weer in de werkbalk staat) het pictogram koppel! Het lijkt idioot maar kan er aan een pictogram iets zo fout zitten dat dit een opdracht versjteert? Ik heb vaak zelf zulke icoontjes gemaakt en er staat in diezelfde werkbalk een ander eigen pictogram voor een andere macro naast. Maar goed, het werkt weer en ik krijg dit zeker geregeld. Dank dank dank! Deze macro is voor mij essentieel. Nico Dick Groskamp wrote on 21-4-2006 12:22: Nico Koolsbergen schreef: -- In nomine Domini fit omne malum --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] |
- Re: [gebruikers] Heel moeilijke vraag Nico Koolsbergen
- Re: [gebruikers] Heel moeilijke vraag Nico Koolsbergen
- Re: [gebruikers] Heel moeilijke vraag Dick Groskamp
