Ha Anton,
Anton wrote:
Ik wil een simpel tekeningetje maken in Openoffice 2.02 Draw.
Het is bedoeld om tip toets-tekstplaatjes voor een machine te maken.
Het komt dus vrij precies , is het mogelijk om tijdens het tekenen in draw
de maat in mm erbij te krijgen zodat ik op ware grootte teken.
Rechtsklikken op de linealen, biedt de mogelijkheid om in te stellen op
mm. Als je het zoompercentage lekker groot zet, zie je op de linealen
vanzelf mm als eenheid verschijnen.
Verder zou je misschien het raster willen gebruiken.
Rechtsklikken op de pagina geeft toegang tot instellingen.
Via Extra|Opties|OOo|Vormgeving kun je desgewenst een andere kleur voor
het raster instellen.
En via Extra|Opties|Draw|Raster bijvoorbeeld de afstand van de
rasterpunten...
Succes & groet,
Cor
--
Cor Nouws
www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl
Free your files
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]