Bedankt.
Is er ook een mogelijkheid om tijdens het tekenen de maatheden erbij te
laten zetten.
Of vraag ik nu teveel.

gr
Anton

> Ha Anton,
>
> Anton wrote:
>
>> Ik wil een simpel tekeningetje maken in Openoffice 2.02 Draw.
>> Het is bedoeld om tip toets-tekstplaatjes voor een machine te maken.
>> Het komt dus vrij precies , is het mogelijk om tijdens het tekenen in
>> draw
>> de maat in mm erbij te krijgen zodat ik op ware grootte teken.
>
> Rechtsklikken op de linealen, biedt de mogelijkheid om in te stellen op
> mm. Als je het zoompercentage lekker groot zet, zie je op de linealen
> vanzelf mm als eenheid verschijnen.
> Verder zou je misschien het raster willen gebruiken.
> Rechtsklikken op de pagina geeft toegang tot instellingen.
> Via Extra|Opties|OOo|Vormgeving kun je desgewenst een andere kleur voor
> het raster instellen.
> En via Extra|Opties|Draw|Raster bijvoorbeeld de afstand van de
> rasterpunten...
>
> Succes & groet,
> Cor
>
>
>
>
> --
> Cor Nouws
> www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl
> Free your files
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>
>


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan