Bedankt. Is er ook een mogelijkheid om tijdens het tekenen de maatheden erbij te laten zetten. Of vraag ik nu teveel.
gr Anton > Ha Anton, > > Anton wrote: > >> Ik wil een simpel tekeningetje maken in Openoffice 2.02 Draw. >> Het is bedoeld om tip toets-tekstplaatjes voor een machine te maken. >> Het komt dus vrij precies , is het mogelijk om tijdens het tekenen in >> draw >> de maat in mm erbij te krijgen zodat ik op ware grootte teken. > > Rechtsklikken op de linealen, biedt de mogelijkheid om in te stellen op > mm. Als je het zoompercentage lekker groot zet, zie je op de linealen > vanzelf mm als eenheid verschijnen. > Verder zou je misschien het raster willen gebruiken. > Rechtsklikken op de pagina geeft toegang tot instellingen. > Via Extra|Opties|OOo|Vormgeving kun je desgewenst een andere kleur voor > het raster instellen. > En via Extra|Opties|Draw|Raster bijvoorbeeld de afstand van de > rasterpunten... > > Succes & groet, > Cor > > > > > -- > Cor Nouws > www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl > Free your files > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > > --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
